|
|
СПРАВОЧНАЯ ИНФОРМАЦИЯ УЧЕБНОГО НАЗНАЧЕНИЯ
(полная информация см. печатный оригинал)
Павлов
В.І. Основи стандартизації, сертифікації та ідентифікації товарів
[Текст] : учебное пособие / В. І. Павлов, О. В. Мишко, І. В. Опьонова,
Н. В. Павліха, 2009. - 230 с.
Глосарій
основних понять і термінів з управління якістю продукції (c. 63)
-
Забезпечення якості
— усі планові і систематично виконувані види діяльності в межах
системи якості, що підтверджуються у разі потреби і необхідні для
створення достатньої впевненості в тому, що об'єкт буде виконувати
вимоги якості.
-
Інтегральний
показник якості продукті — це комплексний показник, що
відображає відношення сумарного корисного ефекту під експлуатації
або використання продукції до сумарних затрат на її створення і
експлуатацію чи використання.
-
Керування
якістю — методи та види діяльності оперативного характеру,
які використовують для виконання вимог до якості.
-
Комплексний
показник якості продукті — це показник, що належить до
кількох її властивостей.
-
Настанови
з якості — документ, в якому викладено політику в галузі
якості і описано систему якості організації.
-
Одиничний
(диференційований) показник якості продукті — це показник,
що відноситься тільки до однієї з її властивостей.
-
Перевірка
якості (аудит) — систематичний і незалежний аналіз, який
дозволяє визначити відповідність діяльності з якості і її наслідків
запланованим заходам, а також ефективність від впровадження цих
заходів та їх відповідність поставленій меті.
-
Петля
якості — концептуальна модель взаємозалежних видів діяльності,
що впливають на якість на різних етапах життєвого циклу продукції
або послуг від визначення потреб до оцінювання.
-
Показник
якості — кількісна характеристика однієї або кількох властивостей
продукції, які становлять її якість і розглядаються щодо певних
умов її створення і споживання.
-
Поліпшення
якості — заходи, які здійснюються всюди в організації для
підвищення ефективності та результативності діяльності і процесів
із метою отримання користі як для організації, так і для її споживачів.
-
Політика
в галузі якості — основні напрями і мета організації в
галузі якості, офіційно сформульовані вищим керівництвом.
-
Програма
якості - документ, в якому регламентовано конкретні заходи
в галузі якості, ресурси і послідовність діяльності щодо конкретної
продукції, проекту чи контракту.
-
Система
якості — сукупність організаційної структури, методик,
процесів і ресурсів, необхідних для здійснення управління якістю.
-
Управління
якістю — такі напрями діяльності функції загального Управління,
які визначають політику в галузі якості, мету і відповідальність,
а також здійснюють їх за допомогою таких засобів, як планування
якості, керування якістю, забезпечення якості та поліпшення якості
в межах системи якості.
-
Якість
— сукупність характеристик об'єкта, що стосуються його
здатності задовольняти сучасні та майбутні потреби споживача.
ВСЕ ПРАВА ЗАЩИЩЕНЫ -
ПРИ ЦИТИРОВАНИИ ССЫЛКА НА ПЕЧАТНЫЙ И ЭЛЕКТРОННЫЙ ИСТОЧНИК ОБЯЗАТЕЛЬНА
ALL RIGHTS ARE PROTECTED - REFERENCE TO THE PUBLISHED ELECTRONIC RESOURCE
IS NECESSARY DURING
|
|