|
|
ЭЛЕКТРОННЫЕ ТЕКСТЫ УЧЕБНО-ПРАКТИЧЕСКОГО НАЗНАЧЕНИЯ
(полная информация см. печатный оригинал)
Мостова,
Л. М. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарства
[Электронный ресурс] : учебник / Л. М. Мостова, О. В. Новікова. - 2-е
изд. - К. : Ліра-К, 2011. - 388 с. : ил. - ISBN 978-966-2174-07-6.
Аннотация:
У навчальному посібнику викладена комплексна характеристика організації
обслуговування в закладах ресторанного господарства різних типів. Наводяться
вимоги до виробничих та торгових приміщень. Дається характеристика посуду,
устаткуванню та білизні. В посібнику наводяться основні види меню, правила
подачі холодних і гарячих закусок, страв і напоїв, зокрема лікеро-горілчаних
виробів і вин, правила їх підбору і подачі. Наведений детальний опис процесів
обслуговування, які використовуються в закладах ресторанного господарства
при влаштуванні банкетів, прийомів, а також спеціальні форми обслуговування.
Значна увага приділена особливостям обслуговування в готельно-туристичних
комплексах та за місцем роботи і навчання. Посібник призначений для студентів
вищих навчальних закладів, він також буде корисний працівникам системи
громадського харчування, широкому колу читачів, які цікавляться особливостями
обслуговування в закладах ресторанного господарства.
Зміст::
-
Передмова.
- С. 7
-
Глава
1. КЛАСИФІКАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ І ПОСЛУГ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА.
- С. 9
1.1. Класифікація та типи підприємств ресторанного господарства. -
С. 9 (полній
текст см. здесь .....)
1.2. Класифікація послуг закладів ресторанного господарства. - С.
27 ( полній
текст см. здесь .....)
Глава 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИМІЩЕНЬ ТА ЇХ ОБЛАДНАННЯ. - С. 32
2.1. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика.
- С. 32
2.2. Види підсобних приміщень, їх характеристика. - С. 36
2.3. Обладнання торговельних приміщень. - С. 42
-
Глава
3. ХАРАКТЕРИСТИКА СТОЛОВОГО ПОСУДУ, ПРИБОРІВ ТА СТОЛОВОЇ БІЛИЗНИ.
- С. 48
3.1. Асортимент порцеляново-фаянсового посуду. - С. 48
3.2. Асортимент кришталевого та скляного посуду. - С. 54
3.3. Асортимент металевого посуду та столових приборів. - С. 61
3.4. Асортимент керамічного, дерев'яного, паперового та посуду з полімерних
матеріалів і фольгокартону. - С. 72
3.5. Столова білизна, види та призначення. - С. 80
-
Глава
4. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ. - С. 85
4.1. Сутність та види меню. - С. 85
4.2. Принцип складання меню та його оформлення. - С. 88
4.3. Карти напоїв та вимоги до їх складання. - С. 91
-
Глава
5. ПІДГОТОВКА ПРИМІЩЕНЬ ДО ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ. - С. 95
5.1. Санітарно-гігієнічна підготовка приміщень до обслуговування,
розміщення меблів. - С. 95
5.2. Порядок одержання і підготовка столової білизни, посуду, приборів.
- С. 100
5.3. Види попереднього сервірування столів залежно від характеру обслуговування.
- С. 103
-
Глава
6. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ЯКІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО
ГОСПОДАРСТВА. - С. 111
6.1. Комплексна характеристика методів і форм обслуговування в закладах
ресторанного господарства. - С. 111
6.2. Очікування гостей. Резервування столиків. - С. 116
6.3. Зустріч гостей. Надання меню. Проведення переговорів щодо вибору
страв . - С. 119
6.4. Вказівки щодо успішного ведення переговорів з прийому замовлення.
- С. 124
6.5. Якість обслуговування. - С. 127
6.6. Виконання замовлення та розрахунок з відвідувачами. - С. 129
6.7. Прибирання та заміна використаного посуду, приборів та білизни.
- С. 132
-
Глава
7. ТЕХНОЛОГІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА.
- С. 137
7.1. Основні способи подавання страв і закусок. - С. 137
7.2. Правила подавання холодних страв і закусок. - С. 142
7.3. Правила подавання гарячих закусок. - С. 149
7.4. Правила подавання супів та бульйонів. - С. 153
7.5. Правила подавання других гарячих страв. - С. 154
7.6. Правила подавання солодких страв і фруктів. - С. 167
7.7. Правила подавання чаю, кави, шоколаду та какао. - С. 174
7.8. Класифікація алкогольних і безалкогольних напоїв. - С. 178
7.9. Правила подавання аперитивів. - С. 213
7.10. Правила підбору та подачі напоїв до страв. - С. 214
7.11. Правила подавання вина у пляшках. - С. 219
7.12. Правила подавання діджестивів. - С. 225
-
Глава
8. ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРИЙОМІВ ТА БАНКЕТІВ. - С. 232
8.1. Класифікація прийомів та банкетів. - С. 232
8.2. Прийом замовлення та підготовка до проведення банкету. - С. 238
8.3. Банкет за столом із повним обслуговуванням. - С. 242
8.4. Банкет за столом із частковим обслуговуванням. - С. 251
8.5. Банкет-прийом за типом «шведський стіл». - С. 255
8.6. Банкет-фуршет. - С. 259
8.7. Банкет-буфет. - С. 267
8.8. Банкет-коктейль. - С. 269
8.9. Банкет-чай. - С. 274
8.10. Банкет-весілля. - С. 278
8.11. Комбінований банкет. - С. 285
8.12. Обслуговування свят на честь знаменних дат. - С. 290
-
Глава
9. СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ . - С. 298
9.1. Організація кейтерингового обслуговування споживачів у закладах
ресторанного господарства. - С. 298
9.2. Організація музичного обслуговування у закладах ресторанного
господарства. - С. 305
9.3. Організація та технологія обслуговування споживачів у місцях
масового відпочинку, торгових центрах. - С. 308
9.4. Організація обслуговування учасників форумів, фестивалів, конференцій.
- С. 310
9.5. Організація обслуговування на транспорті. - С. 314
-
Глава
10. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНИХ КОМПЛЕКСАХ .
- С. 323
10.1. Організація обслуговування в номерах готелів. - С. 323
10.2. Обслуговування індивідуальних туристів та груп туристів у ресторані.
- С. 325
10.3. Особливості обслуговування іноземних туристів. - С. 329
-
Глава
11. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ЗА МІСЦЕМ РОБОТИ І НАВЧАННЯ
. - С. 343
11.1. Основні завдання та вимоги до організації обслуговування контингентів
споживачів за місцем роботи та навчання. - С. 343
11.2. Особливості обслуговування споживачів на підприємствах. - С.
346
11.3. Організація дієтичного та лікувально-профілактичного харчування.
- С. 352
11.4. Організація обслуговування студентів ВНЗ, учнів загальноосвітніх
шкіл та учнів ПТУ. - С. 355
-
Список
використаних та рекомендованих джерел. - С. 366
ВСЕ ПРАВА ЗАЩИЩЕНЫ -
ПРИ ЦИТИРОВАНИИ ССЫЛКА НА ПЕЧАТНЫЙ И ЭЛЕКТРОННЫЙ ИСТОЧНИК ОБЯЗАТЕЛЬНА
ALL RIGHTS ARE PROTECTED - REFERENCE TO THE PUBLISHED ELECTRONIC RESOURCE
IS NECESSARY DURING
|
|